שיווק וקמפיין
מרצים: דני קוגל ועופר זנזורי
שעות כולל: 80 שעות
קורס זה מתמקד בהקניית כלים למחקר וניתוח אסטרטגי הכולל את הסביבה השיווקית ואת תהליכי הקנייה של הצרכן. במהלך הקורס נרכשים כלים הרלוונטיים לבניית תוכנית שיווקית ופרסומית: יסודות ניהול השיווק, מניהול השיווק לניהול הפרסום, התנהגות צרכנים כחלק מניהול השיווק.
כמו כן נלמדים יזמות עסקית למעצב, תאוריות שיווקיות ואסטרגיות שיכנועיות. כל זאת במטרה להביא לידי ביטוי מסחרי את הידע שנרכש בלימודים, ואף הנחיות להקמת עסק, פרסומו, והבנת עולם העסקים.
Comments